Sunday, June 19, 2011

kuatlah wahai hati..::

ya allah....lamanya aku tak menaip..
meluahkan segala yang terbuku dihati selama ini..
masa,wang,tenaga untuk mbina masa hadapanku terus diperjuangkan...
ibu,adik,angah yg terus mceriakan hati ini..tawa kalian gurauan kalian mdamaikan hati yang kerinduan ini...
bila disingkap kmbali pasti ada air mata yang akan mgalir,,,,terus mgalir dgn penuh pengertian...
ingin sekali aku mgatakan yang aku rindu akan perhatianmu,ksih syg yang kau hadirkan,,,terlalu bermakna,tapi apakan daya masa telah berlalu...dan pasti akn terus berlalu....aku harus kuatkan diri dan tabahkan hati untuk mjadi QURRaTU AINI buatmu,,,itu janji ku buatmu....andai takdir mdahului sgala-galanya..aku redha..andai ditakdirkan perpisahan mjadi taruhan.....aku masih punya sahabat yang dari dulu aku mjejaki kn kaki di bumi tarbiyah diri...mereka terus beri sokongan yang padu...takkan ku lupakn jasa dan pengorbanan sahabat yang telah byk mbantu.......terus mceriakn hati dikala yang menyayangi "pergi" mgadap ilahi buat selama2nya....aku terharu,,,ALLAH kurniakn sahabat yang betul2 mdoakan aku......yang pasti akn bersama mjadi "bidadari ALLAH" di syurga disana nanti..insyaallah...amiinnnn.....

No comments:

Post a Comment