Thursday, July 7, 2011

Aku Ingin Mencintai Mu.wmv



ya allah...aku bermohon...cintaku hanya untukMU ya allah..
aku tidak ingin lagi menikmati kasih sayang manusia yang sering buat aku kecewa..
Kau bantulah aku ya allah...
kau bantu aku untuk menjauhkan diri dari mana-mana lelaki ajnabi yang inginkan diriku hanya untuk mjadikan sebagai "patung permainan"
biarlah keikhlasan yang diungkapkan..ahh!! semuanya menipu..membohong!!
hanya untuk mjadikan ku sbg hiasan kebangaan rakan2.. kononya.."ae,aku ade kekasih! cantik tau..!,nak tgk tak gmbr die?"
ah,aku yang dapat dosa tue..fitnah lg...ish..tak nak lg aku ulangi kesilapan dulu..

ya allah...kau maha pengasih lagi maha penyayang,,sekiranya ada pejuangMU yang benar membantu aku dalam menegakkan agamaMU..
kau temukanlah kami..dalam keadaan aku benar2 bersedia....
biarlah cintaku untukMU yaallah...!!

~sesungguhnya aku pencintaMu ya allah~

No comments:

Post a Comment