Monday, May 28, 2012

uJiAn iTu~

ya allah ya rahim,,

ujian

meminta untuk hambaMu tabah dan kuat

ujian

meminta untuk hambaMU selalu mengadu kepadaMu

ujian 

kerana Kau rindukan Aku,,aku,,yang sudah lama tidak duduk sujud mengadu kepadaMu..

tangan ini lama tidak menadah kepadaMu,,

mata ini lama tidak menitiskan air mata penyesalan kepada Mu,,


ALLAH,,bila kau uji aku,,maknanya Kau juga menguji sahabat2ku,,

ALLAH, Kau sayang kami,,sebab itu Kau kurniakan ujian..

ALLAH, Kau kurniakan lah syifa buat sahabat ku,,azimatul farhana..walaupun kami tidak rapat,,

tapi dia juga sahabatku,,dia juga mengembirakan aku dikala sedih..kini dia bersama sahabat sejati

yang sanggup korbankan masa,tenaga buatnya,,maka ya ALLAH Kau kurniakanlah kerahmanatan buat sahabat2 yang membantunya,,

ALLAH,,

ujian aku pula,,semakin hari makin lapang,,aku tahu,,Kau uji kerana mahu aku terus mengingatiMu,,ALLAH aku cinta ujian ini,,ini bermakna,,aku mencintaiMu ALLAH..


A014

Dan apabila mereka bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: " Kami telah beriman ", dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula:" Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman)".


ya ALLAH,,Kau maha melindungi hambaMU ini,,maka Kau lindungilah aku dari syaitan yang direjam ini,,agar aku terus bersama dengan cintaMu ALLAH..


No comments:

Post a Comment