Monday, November 21, 2011

apakah dirimu merasai apa yang dirasai oleh diri ini..?

datang lagi...
kali ini benar2 menguji..
kali ini benar2 memberi aku tamparan yang hebat..
kali ini benar2 membuatkan hatiku menjadi gundah..

kau hadir mengubah aku..
kau hadir memberi aku semangat..
kau hadir membuatkan aku sentiasa inginkan yang terbaik..


wahai hati pinjaman ilahi..
aku berharap pilihanku kali ini..
tidak membuatkan aku dilema dengan harapan yang tinggi..
biarlah masa berlalu begitu sahaja..
aku tahu wahai hati ALLAH ada janjikan yang terbaik untuk aku..
tapi aku yakin dia yang terbaik..
biarpun selama ini aku banyak menitiskan air mata kerananya..
kerana cinta..
allahuakbar..sungguh pengalaman itu membuatkan aku matang..
pengalaman yang mengajar erti bagaimana rasanya kecewa..
pengalaman yang membuatkan aku tabah dan kuat..
pengalaman yang mengajarku erti eratnya persahabatan..

bismillhirahmanirahim
ya allah jika aku jatuh cinta ya allah...cintakanlah aku kepada hati yang sering tertaut dalam cintaMU..
agar bertambah cintaku kepadaMu
ya allah.. jika aku jatuh cinta...cintakan lah aku kepada insan yang mencintaiMu..
agar aku tidak jatuh didalam cinta palsu..
ya rabbana pelihara lah aku dari melampaui batas...
ya allah sesungguhnya Kau sebaik2 penolong...amin...

semoga diriku kan terus tabah...
astaghfirullah aladzim......
astaghfirullah aladzim......
allahuakbar..

wahai tuhan yang mencipta cinta...kurniakanlah aku INSAN yang benar2 aku ikhlas mencintainya...

~biarlah masa menjadi saksi,,aku ingin menuntut ilmu ALLAH dahulu....
insyaallah,semoga kita sama2 berjaya...

BCAR&law's

No comments:

Post a Comment